Polski rynek materiałów eksploatacyjnych się kurczy – taki wniosek płynie z analizy danych zebranych przez międzynarodową firmę analityczną IDC. W 2015 r. rynek druku zanotował spadek zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym. Zgodnie z tendencją panującą w latach poprzednich, spadek na rynku atramentów był większy, niż ten zanotowany na rynku tonerów. Paradoksalnie jednak, najwięksi gracze z branży z roku na rok mają się coraz lepiej.
Więcej…Ponad 60% Polaków naraża się na bardzo wysokie ryzyko utraty danych wrażliwych, a w większości (63%) są to kobiety. Dodatkowo, Polacy nie zdają sobie sprawy z zagrożeń, jakie niesie ze sobą korzystanie z Internetu, w tym z mediów społecznościowych, gdzie spędzają coraz więcej czasu. Czego jeszcze dowiadujemy się z tegorocznego raportu kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”1?
Więcej…