Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Prosty, stary podkoszulek to idealne puste płótno dla miłośników sztuki, które pozwala wyrazić siebie na różne sposoby. Z markerami tekstylnymi edding stworzenie designerskiej koszulki z wybranym hasłem lub sloganem nie sprawi nikomu żadnej trudności ? wystarczy wymyślić fajny projekt!

Do realizacji tego pomysłu możesz wykorzystać zrobiony własnoręcznie szablon, który wsuniesz do środka podkoszulka. W ten sposób motyw lub tekst łatwo przeniesiesz na materiał. Nawet jeśli pisanie na koszulce jest dla ciebie nowością, przekonasz się, że projektowania z markerami i pisakami tekstylnymi edding nauczysz się w mgnieniu oka. Możesz wybierać z dwóch szerokości linii i 20 kolorów, włącznie z odcieniami neonowymi do uzyskania szczególnie żywych efektów. Aby utrwalić motywy, wyprasuj koszulkę żelazkiem bez pary. Dzięki temu materiał będzie można prać w temperaturze do 60°C.

 

Krok po kroku

Wybrane ogłoszenia

Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Genialna książka dla dziewczynek.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Idealne dla domowych artystów.
Z naklejkami Kredki dwustronnne
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Videoreportaż z targów w firmie KODI

    15 kwietnia w lubelskim hotelu Luxor odbyła się X edycja targów organizowanych przez hurtownię KODI. Nie zabrakło tam także naszej redakcji. Jak było? Zobaczcie sami...

    Więcej…  
  • Nietypowe umiejętności, które pozwalają osiągnąć sukces w biznesie

    Nie dzielę ludzi na mocnych i słabych, na tych, którym się powiodło i tych, którzy przegrali. Dzielę ich na tych, którzy się uczą i tych, którzy tego nie robią” - motto Benjamina Barbera, wybitnego amerykańskiego filozofa, politologa i socjologa jest kwintesencją nowoczesnego podejścia do biznesu. Nieustająca ciekawość świata, nienasycona potrzeba zdobywania nowej wiedzy i umiejętności oraz nastawienie na ciągły rozwój to obecnie kluczowe czynniki sukcesu, które można w sobie wypracować nie tylko za pomocą standardowych i oczywistych narzędzi.

    Więcej…