Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Termo breloczki i termo zawieszki to produkty, których jeszcze nie znacie. Opakowanie zawiera zestaw wyciętych w odpowiednie kształty obrazków z termokurczliwej folii do samodzielnego pokolorowania kredkami. Po wypieczeniu w piekarniku folia kurczy się, tworząc kolorowe breloczki.

Zresztą zobaczcie jak powstają: 



Sprawdź więcej propozycji marki CRICCO - kliknij w zdjęcie!

Wybrane ogłoszenia

Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
ŚCIERECZKI NAWILŻONE DO PLASTIKU [100SZT]
Idealna do domowego biura.
5 kolorów zabawy.
Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Ręcznie malowane torebki.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Biurowy nożownik

    Nigdy nie sądziłam, że kiedykolwiek stworzę artykuł o nożu. Rozumiem, gdybym pracowała w wydawnictwie kryminalistycznym, to tak. Gdybym zajmowała się wyposażeniem wnętrz, to też być może i noże stały by się bohaterem mojego tekstu. Okazuje się jednak, że nasza branża także nadal korzysta, i to w biurze, z tego artykułu.

    Więcej…  
  • Branża upominków reklamowych w sprawie tarczy antykryzysowej dla przedsiębiorców!

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19.

    Więcej…