Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To były nieplanowane odwiedziny. 18 października br. nasza Redakcja, z zaskoczenia, odwiedziła siódmą edycję targów jesiennych organizowanych przez warszawską hurtownię HELKRA. Bez wcześniejszej zapowiedzi, a jednak ku uciesze organizatora, z naszą kamerą wtopiliśmy się w tłum gości, wyłapując do rozmowy kilku wystawców. 

Przyznajemy się - na targach w Helkrze byliśmy po raz pierwszy. Deklarujemy jednak, że miniona wizyta rozpoczęła coroczny cykl spotkań z właścicielami i pracownikami warszawskiej hurtowni.

Profesjonalna oprawa, gościnność, zaangażowanie - tymi słowy można opisać październikowe spotkanie. To nie typowa impreza jakich wiele w naszej branży. Jak zaznaczał podczas rozmowy Maciej Tywonek, Dyrektor Marek Własnych w firmie HELKRA - jesienna edycja targów ma za zadanie przede wszystkim przybliżyć producentów i importerów do klientów hurtowni. 

Nowe logo firmy HELKRA

Spotkanie Lunch & Wiedza w tym roku było nie tylko okazją do integracji dwóch kanałów dystrybucji. To właśnie podczas targów zaprezentowano zupełnie nowe logo firmy. Kolor to główna cecha nowego wizerunku. Z jednobarwnej wizualizacji, nowe logo Helkry, wyróżnia się wieloma barwami, które, jak zapowiedział Maciej Tywonek, są odzwierciedleniem corocznie wydawanego katalogu, w którym od wielu lat każdy dział ma swój niezmienny kolor.  

Nagrody

Zapewne spotkanie branżowe bez prezentów i nagród nie byłoby tak licznie oblegane. I tak było w przypadku minionej imprezy. Tego dnia każdy z klientów wyszedł z głową pełną wiedzy i torbą pełną sampli. Gdzie było najwięcej odwiedzających, co przygotowali wystawcy oraz skąd pomysł na nazwę eventu Lunch & Wiedza - o tym w naszym video. 



Czytaj także:

Wybrane ogłoszenia

Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
ŚCIERECZKI NAWILŻONE DO PLASTIKU [100SZT]
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Etui na smartfony wymarzone przez dzieci i rodziców

    Wise-Pet to zabawne przytulanki z kieszonką na smartfony, które zaprojektowane zostały z myślą o najmłodszych użytkownikach urządzeń mobilnych. Seria Wise-Pet składa się z kilku unikalnych pluszaków, które budzą się do życia po uruchomieniu darmowej aplikacji. Każdy pluszak posiada własną “buźkę” i charakter, potrafi robić śmieszne miny i powtarzać słowa właściciela.

    Więcej…  
  • Allper wprowadza Felce Azzurra - muśnięcie włoskim temperamentem!

    Felce Azzura to jedna z najbardziej znanych i renomowanych marek chemii gospodarczej oraz kosmetyków we Włoszech. Swoją niezwykłą popularność marka Felce Azzurra zyskała dzięki bardzo skutecznym płynom do prania i płukania ubrań, balsamów, kremów, dezodorantów, żeli pod prysznic, talków oraz trwałych odświeżaczy powietrza. W trosce o czysty dom marka Felce Azzurra uruchomiła również produkcję bardzo wydajnych odtłuszczaczy, odkamieniaczy oraz płynów do mycia podłóg i okien.

    Więcej…