Przygotowania do kolejnego sezonu promocyjnego w firmie Rafcom trwały już od zeszłego roku. To właśnie wtedy Paweł Piórkowski, Dyrektor Generalny firmy zdradził nam plany na kolejny wyjazd organizowany dla najlepszych klientów. Zgodnie z deklaracją cel wyjazd po raz kolejny został znacznie oddalony.
O kolejnej akcji "Wakacje z Rafcom" rozmawiamy z naszym stałym rozmówcą warszawskiej firmy Rafcom - Pawłem Piórkowskim.
scann.R.: Pawle to już trzeci rok gdy zapracie swoich klientów do akcji "Wakacje z RAFCOM". Czy można uznać, że kampania na stałe wpisała się w Waszą strategię?
Paweł Piórkowski: Myślę, że rzeczywiście można uznać, że tego typu akcje na stałe trafiły do naszej strategii. Nie ma się jednak co dziwić - mamy z nich wymierne korzyści. Mam tu oczywiście na myśli nie tylko rosnące obroty ale przede wszystkim bardzo dobre relacje z klientami. To ze względu na nie z przyjemnością organizujemy ponownie nasz wspólny wyjazd.
Portugalia, Maroko ? tym razem gdzie zabieracie swoich klientów?
W tym roku, zgodnie z tym, co mówiłem pół roku temu, oddalamy się po raz kolejny od naszego kraju. Destynacja to Wyspy Kanaryjskie, a konkretniej Gran Canaria.
Czy do akcji "Wakacje z RAFCOM" może przystąpić każda firma?
Tak - oczywiście. Warunkiem jednak jest dalsza odsprzedaż materiałów eksploatacyjnych marki PRISM. Dlatego w naszym przypadku będą to głównie biuroserwisy, hurtownie, resellerzy oraz sklepy internetowe.
Jakie musi spełnić warunki firma chcąca uczestniczyć w Waszym wyjeździe?
Pierwszym warunkiem jest wysłanie do nas zgłoszenia z potwierdzeniem chęci udziału w konkursie. Aby spełnić warunki promocji i zakwalifikować się na główną nagrodę, należy w tym okresie wykonać obrót minimum 50 tys. zł na zamiennikach marki PRISM i środkach czystości marki CLEVERTON. Zabieramy pierwsze 12 firm, które je spełnią, tak więc zapowiada się ciekawa rywalizacja. Oczywiście, jeśli firma nie zakwalifikuje się do tej dwunastki, przewidujemy nagrody II i III stopnia.
Pawle - warunkiem konkursu jest dokonanie zakupów u Was w firmie - co szczególnie polecasz przy zamówieniach Waszych produktów, aby osiągnąć wymagany pułap kwotowy?
Naszym wszystkim drogim klientom polecam przede wszystkim codzienne korzystanie z naszej platformy zakupowej. Pozwoli to na śledzenie naszych promocji cenowych i korzystanie z nich w możliwie maksymalny sposób.
Jakimi nowościami możecie się pochwalić w ostatnim czasie?
Jeśli chodzi o zamienniki, to stale poszerzamy naszą ofertę o nowe indeksy. W ostatnim czasie doszło ich zbyt wiele, żeby konkretnie wymieniać. Zapraszam do naszego sklepu B2B.
Pawle, a teraz najważniejsze pytanie ? ile klienci mają czasu, aby załapać się na wyjazd?
Akcja trwa od 1-go kwietnia do końca września tego roku. To jeszcze prawie sześć miesięcy, więc jest sporo czasu, aby zaplanować odpowiednie zakupy w Rafcom.
Rozmawiała Daria M.Kostera