Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Przygotowania do kolejnego sezonu promocyjnego w firmie Rafcom trwały już od zeszłego roku. To właśnie wtedy Paweł Piórkowski, Dyrektor Generalny firmy zdradził nam plany na kolejny wyjazd organizowany dla najlepszych klientów. Zgodnie z deklaracją cel wyjazd po raz kolejny został znacznie oddalony.

O kolejnej akcji "Wakacje z Rafcom" rozmawiamy z naszym stałym rozmówcą warszawskiej firmy Rafcom - Pawłem Piórkowskim. 

scann.R.: Pawle to już trzeci rok gdy zapracie swoich klientów do akcji "Wakacje z RAFCOM". Czy można uznać, że kampania na stałe wpisała się w Waszą strategię?

Paweł Piórkowski: Myślę, że rzeczywiście można uznać, że tego typu akcje na stałe trafiły do naszej strategii. Nie ma się jednak co dziwić - mamy z nich wymierne korzyści. Mam tu oczywiście na myśli nie tylko rosnące obroty ale przede wszystkim bardzo dobre relacje z klientami. To ze względu na nie z przyjemnością organizujemy ponownie nasz wspólny wyjazd.

Portugalia, Maroko – tym razem gdzie zabieracie swoich klientów?

W tym roku, zgodnie z tym, co mówiłem pół roku temu, oddalamy się po raz kolejny od naszego kraju. Destynacja to Wyspy Kanaryjskie, a konkretniej Gran Canaria.

Czy do akcji "Wakacje z RAFCOM" może przystąpić każda firma?

Tak - oczywiście. Warunkiem jednak jest dalsza odsprzedaż materiałów eksploatacyjnych marki PRISM. Dlatego w naszym przypadku będą to głównie biuroserwisy, hurtownie, resellerzy oraz sklepy internetowe.

Jakie musi spełnić warunki firma chcąca uczestniczyć w Waszym wyjeździe?

Pierwszym warunkiem jest wysłanie do nas zgłoszenia z potwierdzeniem chęci udziału w konkursie. Aby spełnić warunki promocji i zakwalifikować się na główną nagrodę, należy w tym okresie wykonać obrót minimum 50 tys. zł na zamiennikach marki PRISM i środkach czystości marki CLEVERTON. Zabieramy pierwsze 12 firm, które je spełnią, tak więc zapowiada się ciekawa rywalizacja. Oczywiście, jeśli firma nie zakwalifikuje się do tej dwunastki, przewidujemy nagrody II i III stopnia.

Pawle - warunkiem konkursu jest dokonanie zakupów u Was w firmie - co szczególnie polecasz przy zamówieniach Waszych produktów, aby osiągnąć wymagany pułap kwotowy?

Naszym wszystkim drogim klientom polecam przede wszystkim codzienne korzystanie z naszej platformy zakupowej. Pozwoli to na śledzenie naszych promocji cenowych i korzystanie z nich w możliwie maksymalny sposób.

Jakimi nowościami możecie się pochwalić w ostatnim czasie?

Jeśli chodzi o zamienniki, to stale poszerzamy naszą ofertę o nowe indeksy. W ostatnim czasie doszło ich zbyt wiele, żeby konkretnie wymieniać. Zapraszam do naszego sklepu B2B.

Pawle, a teraz najważniejsze pytanie  – ile klienci mają czasu, aby załapać się na wyjazd?

Akcja trwa od 1-go kwietnia do końca września tego roku. To jeszcze prawie sześć miesięcy, więc jest sporo czasu, aby zaplanować odpowiednie zakupy w Rafcom.

Rozmawiała Daria M.Kostera

Wybrane ogłoszenia

Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Totalna nowość w marce ESCUELA!
5 kolorów zabawy.
Podręczna drukarka etykiet
Ogromna paczka kredek
Różne kształty, żywe kolory.
Nowość w ofercie Rafcom.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Ponad 280 "Plecaków od serca" trafi do dzieci z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka

    15 września zakończyła się pierwsza edycja akcji społeczno-edukacyjnej EASY Plecaki od serca. Zgromadzone przez uczniów na terenie całego kraju produkty zostaną przekazane do Dolnośląskiej Fundacji na rzecz Pieczy Zastępczej "Przystanek Rodzina".

    Więcej…  
  • Wellness wkracza do biur

    Hamaki czy kapsuły do spania, tzw. sleeping pods, biurka do pracy na stojąco lub z bieżnią, stołówki serwujące organiczne posiłki, ścianki wspinaczkowe, pola do gry w mini golfa czy w końcu usługi spa i masaże dla pracowników. To nie marzenia, a siedziby wielu globalnych marek, które z powodzeniem wprowadziły strategię wellness do swojej firmy. Według Global Wellness Institute światowy rynek corporate wellness jest już wart 40 mln dolarów i cały czas rośnie. Dlaczego? Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracownika, wprowadzenie elastycznej pracy przesuwa się coraz wyżej na liście priorytetów współczesnych organizacji. Na czym dokładnie polega corporate wellness i jak tę strategię realizują polskie firmy?

    Więcej…