Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To już kolejna videoprodukcja firmy Newell. Zgodnie z zapowiedzią, raz w tygodniu przedstawiciele firmy, za pośrednictwem kanału na YOUTUBE, przekazywać będą garść wiedzy dotyczącej współpracy ze swoimi klientami. Forma przyjazna dla oczu. Monolog miły dla ucha, ale przede wszystkim wsparcie tak potrzebne firmom w obecnej rzeczywistości.

"e-commerce" - to temat drugiego odcinka. Czy będzie miał on smak goryczy i niespełnionych nadziei, czy może  słodki smak sukcesu i nieograniczonych możliwości?

Polecamy subskrypcję kanału na youtube firmy Newell Poland, aby wejść w nowe realia jak najlepiej przygotowanym.

W bieżącym filmie Rafał Foksiński, Sr. Sales Manager Eastern Europe w firmie Newell Poland przedstawia narzędzia, jakie firma oferuje swoim klientów. Ich zadaniem jest wsparcie sprzedaży oraz pomoc wszystkim tym, dla których e-commerce jest już ważny albo może okazać się znacząco pomocny w dalszej działalności.

 Miłego oglądania!


Zasubskrybuj kanał Newell Poland

Wybrane ogłoszenia

Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Idealna do domowego biura.
Idealne dla najmłodszych
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Podręczna drukarka etykiet
Nowe tonery do drukarek Canon.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Ogromna paczka kredek

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Rynek HoReCa - potencjał branży biuroserwisowej

    W porównaniu do roku ubiegłego rynek gastronomiczny w Polsce wzrósł o ponad 10,5 pp. i jest wart niemal 36,12 mld zł. Liczba aktywnych placówek całorocznych wzrosła o 1,8 pp. Z wyjątkiem lokali zaliczanych do kategorii klubów nocnych, pubów i sieci fast food, w każdym z segmentów rynku gastronomicznego w ciągu ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się liczba punktów.

    Więcej…  
  • Home office – jak sprostać nowej rzeczywistości?

    Home office, czyli biuro domowe, stało się popularnym sposobem pracy w czasie pandemii koronawirusa. Część z nas spotkała się już wcześniej z możliwością pracy z domu, choć najczęściej nie w pełnym wymiarze godzin. Dla niektórych jest to całkowita nowość. Podpowiadamy, w jaki sposób zorganizować dzień pracy, aby uzyskać jak najlepsze efekty, jednocześnie dbając o dobre samopoczucie.

    Więcej…