Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe, dlatego coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Marki i przedsiębiorstwa cieszące się najlepszą reputacją w oczach polskich konsumentów wyłania ogólnopolskie cykliczne badanie Premium Brand. W tegorocznej edycji została wyłoniona najlepsza czternastka.

Reputacja ma wyjątkowo duże znaczenie dla budowania i funkcjonowania marki na rynku, gdyż buduje zaufanie i wiarygodność wśród konsumentów. Powoduje, że klienci mogą z pełnym poczuciem odpowiedzialności i wiarygodności sięgać po produkty danej marki ? podkreśla Agata Jasińska, marketing manager marki Goplana.

Dobra reputacja marki w oczach konsumentów i zewnętrznych interesariuszy to wymierny kapitał. Pozwala jej wyróżnić się na rynku, zbudować grono lojalnych klientów i zaufanie inwestorów, zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki finansowe. Stąd coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Budowanie dobrej reputacji to jednak ciągły proces, który wymaga zaangażowania w wielu obszarach: od jakości samego produktu czy usługi po relacje z pracownikami i dbałość o pozytywną obecność marki w mediach.

? Obecność marki w mediach bardzo silnie przekłada się na jej reputację. Z naszych badań wynika, że istnieje ścisła korelacja pomiędzy pozytywnym wizerunkiem marki w prasie, radiu, telewizji czy w dyskusjach w mediach społecznościowych a tym, jak postrzegają ją konsumenci czy odbiorcy, do których ona kieruje swój przekaz ? mówi Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. ? Marki, które mają silny, wyrazisty przekaz, cechuje to, że dociera on szerzej, ma więcej odbiorców. Marki, które takiej renomy nie mają, zazwyczaj giną gdzieś w szumie medialnym.

Jak podkreśla, marka może zadbać o swój pozytywny wizerunek w mediach przede wszystkim poprzez odpowiednią współpracę z otoczeniem medialnym. Jednak obecnie to nie tylko dziennikarze i media tradycyjne, lecz także media cyfrowe, influencerzy, blogerzy, z którymi marka może nawiązywać współpracę, a przez to prezentować się w bardziej atrakcyjny, realistyczny i budzący zaufanie przekaz.

Reputację działających na polskim rynku firm i marek od 2006 roku sprawdza ogólnopolskie, cykliczne badanie Premium Brand. W tym roku objęło zasięgiem niemal 300 takich podmiotów w różnych kategoriach, przypisanych konkretnym produktom i usługom. Badanie sprawdza pięć wskaźników: zaufanie, jakim cieszy się firma, atmosferę medialną, jaka ją otacza, referencyjność (lojalność klientów), CSR, czyli zaangażowanie społeczne, oraz employer branding, czyli wizerunek firmy jako pracodawcy. Na tej podstawie wyliczany jest wskaźnik reputacji, który mieści się w skali od 1 do 100. Podmioty, które uzyskają najlepsze wyniki, mogą się pochwalić tytułem Marki/Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand.

W tegorocznej, 14. edycji badania wyróżniono łącznie 14 marek i firm, które według Polaków cieszą się najlepszą reputacją. Uhonorowano marki Lotto, Drutex, RTV EURO AGD, Apap, Inpost, Ibuprom, Polpharma, naturalna woda mineralna Cisowianka, Goplana, Śliwka Nałęczowska, Nestlé Pure Life, Oponeo, Oranżada Hellena oraz Europejski Fundusz Leasingowy. Statuetkę w kategorii Osoba Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 odebrała dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, z kolei tytuł Miasta Wysokiej Reputacji trafił do Wrocławia.

W naszej branży także funkcjonuje duża świadomość celowości rozwoju marki w internecie. Fakt posiadania strony internetowej już nikogo nie dziwi. Własny profil na FB także jest już normą. Współpraca z blogerami też od dłuższego czasu rozwija się dość szybko. Dlaczego jednak firmy wchodzą do internetu? Spytaliśmy kilku branżystów:


Marta Dąbek, Action, właściciel marki Activejet

"Jeśli Cię nie ma w mediach to nie istniejesz?? to stwierdzenie w dzisiejszych czasach dotyczy każdego i każdej firmy.  Niezależnie od wielkości czy rodzaju prowadzonej działalności, firma powinna mieć własną stronę internetową, konto na portalach społecznościowych. W dzisiejszych czasach przed podjęciem jakiekolwiek decyzji biznesowej, potencjalny Klient weryfikuje informacje właśnie poprzez media internetowe.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów na naszym profilu na Facebook?u oraz Instagramie można znaleźć porady dotyczące drukowania, ciekawostki związane z eksploatacją, materiały inspiracyjne dotyczące oświetlenia, czy też filmiki instruktażowe.  Szczególną uwagę przykładamy do rzetelnej komunikacji oraz do interakcji z Klientami. W grupie zamkniętej Activejet Klienci otrzymują dodatkowe porady, kody rabatowe, czy informacje o zbliżających się promocjach. Dzięki takim zabiegom budujemy relacje z Klientami: wartością dodaną dla Klientów jest wyróżnienie w postaci dodatkowych rabatów  a dla Nas budowanie świadomości marki oraz zwiększenie sprzedaży.

Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe, dlatego coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Marki i przedsiębiorstwa cieszące się najlepszą reputacją w oczach polskich konsumentów wyłania ogólnopolskie cykliczne badanie Premium Brand. W tegorocznej edycji została wyłoniona najlepsza czternastka.

Reputacja ma wyjątkowo duże znaczenie dla budowania i funkcjonowania marki na rynku, gdyż buduje zaufanie i wiarygodność wśród konsumentów. Powoduje, że klienci mogą z pełnym poczuciem odpowiedzialności i wiarygodności sięgać po produkty danej marki ? podkreśla Agata Jasińska, marketing manager marki Goplana.

Dobra reputacja marki w oczach konsumentów i zewnętrznych interesariuszy to wymierny kapitał. Pozwala jej wyróżnić się na rynku, zbudować grono lojalnych klientów i zaufanie inwestorów, zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki finansowe. Stąd coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Budowanie dobrej reputacji to jednak ciągły proces, który wymaga zaangażowania w wielu obszarach: od jakości samego produktu czy usługi po relacje z pracownikami i dbałość o pozytywną obecność marki w mediach.

? Obecność marki w mediach bardzo silnie przekłada się na jej reputację. Z naszych badań wynika, że istnieje ścisła korelacja pomiędzy pozytywnym wizerunkiem marki w prasie, radiu, telewizji czy w dyskusjach w mediach społecznościowych a tym, jak postrzegają ją konsumenci czy odbiorcy, do których ona kieruje swój przekaz ? mówi Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. ? Marki, które mają silny, wyrazisty przekaz, cechuje to, że dociera on szerzej, ma więcej odbiorców. Marki, które takiej renomy nie mają, zazwyczaj giną gdzieś w szumie medialnym.

Jak podkreśla, marka może zadbać o swój pozytywny wizerunek w mediach przede wszystkim poprzez odpowiednią współpracę z otoczeniem medialnym. Jednak obecnie to nie tylko dziennikarze i media tradycyjne, lecz także media cyfrowe, influencerzy, blogerzy, z którymi marka może nawiązywać współpracę, a przez to prezentować się w bardziej atrakcyjny, realistyczny i budzący zaufanie przekaz.

Reputację działających na polskim rynku firm i marek od 2006 roku sprawdza ogólnopolskie, cykliczne badanie Premium Brand. W tym roku objęło zasięgiem niemal 300 takich podmiotów w różnych kategoriach, przypisanych konkretnym produktom i usługom. Badanie sprawdza pięć wskaźników: zaufanie, jakim cieszy się firma, atmosferę medialną, jaka ją otacza, referencyjność (lojalność klientów), CSR, czyli zaangażowanie społeczne, oraz employer branding, czyli wizerunek firmy jako pracodawcy. Na tej podstawie wyliczany jest wskaźnik reputacji, który mieści się w skali od 1 do 100. Podmioty, które uzyskają najlepsze wyniki, mogą się pochwalić tytułem Marki/Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand.

W tegorocznej, 14. edycji badania wyróżniono łącznie 14 marek i firm, które według Polaków cieszą się najlepszą reputacją. Uhonorowano marki Lotto, Drutex, RTV EURO AGD, Apap, Inpost, Ibuprom, Polpharma, naturalna woda mineralna Cisowianka, Goplana, Śliwka Nałęczowska, Nestlé Pure Life, Oponeo, Oranżada Hellena oraz Europejski Fundusz Leasingowy. Statuetkę w kategorii Osoba Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 odebrała dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, z kolei tytuł Miasta Wysokiej Reputacji trafił do Wrocławia.

W naszej branży także funkcjonuje duża świadomość celowości rozwoju marki w internecie. Fakt posiadania strony internetowej już nikogo nie dziwi. Własny profil na FB także jest już normą. Współpraca z blogerami też od dłuższego czasu rozwija się dość szybko. Dlaczego jednak firmy wchodzą do internetu? Spytaliśmy kilku branżystów:


Marta Dąbek, Action, właściciel marki Activejet

"Jeśli Cię nie ma w mediach to nie istniejesz?? to stwierdzenie w dzisiejszych czasach dotyczy każdego i każdej firmy.  Niezależnie od wielkości czy rodzaju prowadzonej działalności, firma powinna mieć własną stronę internetową, konto na portalach społecznościowych. W dzisiejszych czasach przed podjęciem jakiekolwiek decyzji biznesowej, potencjalny Klient weryfikuje informacje właśnie poprzez media internetowe.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów na naszym profilu na Facebook?u oraz Instagramie można znaleźć porady dotyczące drukowania, ciekawostki związane z eksploatacją, materiały inspiracyjne dotyczące oświetlenia, czy też filmiki instruktażowe.  Szczególną uwagę przykładamy do rzetelnej komunikacji oraz do interakcji z Klientami. W grupie zamkniętej Activejet Klienci otrzymują dodatkowe porady, kody rabatowe, czy informacje o zbliżających się promocjach. Dzięki takim zabiegom budujemy relacje z Klientami: wartością dodaną dla Klientów jest wyróżnienie w postaci dodatkowych rabatów  a dla Nas budowanie świadomości marki oraz zwiększenie sprzedaży.

Zobacz także wypowiedź speców na ten temat:

Wybrane ogłoszenia

Dla chłopca i dziewczynki
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Idealne dla domowych artystów.
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Stora Enso przeniesie swoją siedzibę do nowego biurowca wykonanego z drewna

    Fińskie towarzystwo ubezpieczeń emerytalnych Varma to strategiczny partner firmy Stora Enso przy budowie jej nowej siedziby głównej, zlokalizowanej w centrum Helsinek. Skandynawski koncern wynajmie część powierzchni biurowca, który ? jak podkreśla ? ma stanowić przykład najwyższej klasy, nowoczesnego projektu architektonicznego, bazującego na elementach wykonanych z drewna.

    Więcej…  
  • Videoreportaż z targów Euro-Trade - marzec 2019

    Targi zabawek z gościnnym uczestnictwem dostawców artykułów szkolnych oraz prezentowych. Liczne konkursy, ogrom nowości, pozytywne nastroje oraz przepyszne jedzenie. Centrum konferencyjne Chemobudowa w dniu 5 marca tętniło życiem. Kogo spotkaliśmy, jakie perełki pojawiły się na rynku, co pokazali wystawcy - o tym w naszym video.

    Więcej…