Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Firma Tierra Group ciężko pracowała w 2020 r. Wynikiem tych działań było między innymi wprowadzenie do oferty marki RAPESCO. Jednak to nie koniec nowości. Idąc z duchem czasu nowy asortyment idealnie wpisuje się w potrzeby antycovidowe. Na rynek właśnie trafiła seria ulepszonych produktów, które pomogą biurom i przestrzeniom pracy sprostać rosnącej potrzebie utrzymania higienicznego i zdrowego środowiska.

Brytyjski producent produktów biurowych RAPESCO odniósł się do obecnej sytuacji na całym świecie, wprowadzając ochronę przeciwdrobnoustrojową w wielu swoich najlepiej sprzedających się produktach. Produkty z certyfikatem ISO, zwane po prostu Germ-Savvy, zabijają do 99,9% zarazków.

O tej technologii rozmawialiśmy ostatnio z Renatą Białoń podczas naszego spotkania. Film z prezentacji produktów można zobaczyć poniżej:

Jak dowiedzieliśmy się wówczas od przedstawicielki firmy Tierra Group, nowy asortyment już dziś cieszy się ogromnym zainteresowaniem

"Jesteśmy dumni, że dzięki marce RAPESCO możemy wprowadzić na rynek tę szeroką i rozwijającą się gamę środków odstraszających zarazki w czasach, gdy higiena jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Staramy się szybko reagować na zapotrzebowanie konsumentów i cieszymy się, widząc ogromne zainteresowanie ulepszonym dziś produktem, którego zakup nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla naszych klientów ?. - słyszymy od naszej rozmówczyni.

Miejsce pracy - odrodzone

Badania wykazały, że na długo przed wybuchem koronawirusa biura mogły łatwo stać się wylęgarnią E. coli, gronkowców i innych bakterii w wyniku nieprzestrzegania podstawowych procedur higienicznych. I nieważne czy jest to małe czy duże biuro. 

Na szczęście, w wyniku większej samoświadomości, miejsca pracy ewoluowały, aby stać się znacznie bardziej otwarte na potrzeby zmniejszania ryzyka wszelkiego rodzaju infekcji, gdy tylko jest to możliwe. Wprowadzenie myjni ręcznych, Home Office, wymuszenie dystansu społecznego oraz wprowadzenie restrykcyjnych zasad higieny to tylko niektóre z podejmowanych działań.

Rozumiejąc rosnącą potrzebę dostosowania się do nowej rzeczywistości, nowa seria Germ-Savvy jest w pełni zgodna z normami ISO22196: 2011, zgodnie z testami przeprowadzonymi przez SGS. W procesie produkcji marki RAPESCO, dzięki dodaniu jonów srebra i cynku do tworzyw sztucznych, ściany komórkowe zarazków są aktywnie niszczone, co zapobiega się ich wzrostowi, a zarazek obumiera, zanim się rozprzestrzeni. Ponieważ dodatek przeciwbakteryjny jest częścią struktury samego tworzywa sztucznego, nie może on się ścierać ani ścierać i może służyć przez cały okres użytkowania samego produktu, zgodnie z dobrze znaną gwarancją Rapesco wynoszącą ponad 15 lat.

Germ-Savvy jest wprowadzany do wielu aktualnych produktów marki Rapesco, w tym do popularnej serii ECO, która jest wykonana głównie z recyklingowanego akrylonitrylo-butadieno-styrenu (ABS). W związku z tym pozostaje nadal przyjazny dla środowiska, a teraz dodatkowo również zwalczy zarazki.



Idealne dla sprzedawców

Jak dotąd, ochrona przeciwbakteryjna Germ-Savvy została bezproblemowo zintegrowana z początkową gamą ponad 20 produktów. Wszystkie produkty mają te same specyfikacje i kody, co oznacza, że ??uaktualnienie katalogów dystrybutorów o linię Germ-Savvy to prosta zmiana opisu - resztą zajmie się Rapesco.

Kolejną korzyścią jest decyzja Rapesco o pokryciu dodatkowych kosztów produkcji, umożliwiając sprzedawcom i konsumentom czerpanie pełnych korzyści z aktualizacji bez dodatkowej ceny.

Rozwój Rapesco został dobrze udokumentowany w ostatnich latach i utrzymywał się przez cały 2020 rok pomimo COVID-19. Firma ma partnerów dystrybucyjnych na wszystkich kluczowych rynkach europejskich - w Polsce reprezentuje ją firma Tierra group - a marka cieszy się teraz zwiększoną ekspozycją wśród społeczności sprzedawców internetowych dzięki szybkiemu pojawianiu się produktów on-line. Rejestracja marki podrzędnej Germ-Savvy to kolejny - i bardzo aktualny - przykład ciągłych inwestycji Rapesco w ekscytujące nowe inicjatywy w zakresie rozwoju produktów.


Kategoria: Nowe produkty - branża biurowa
Odsłony: 4401