Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Na dworze poniżej zera stopni, szyby w autach oszronione... Niedobrze. To znak, że nadchodzi zima. Wprawdzie to całkiem fajna pora roku, pod warunkiem, że jestem w górach na desce. Poza tym, bezwględnie preferuję lato.

To, że kolor wokół mnie jest od dawna, wiedzą nie tylko moi Przyjaciele, ale także osoby, które spotykają mnie na ulicy. W tej całej szarości, jaka nas otacza, nie ukrywam, że staram się w swoje życie wprowadza wyłącznie produkty "wesołe", poprawiające humor i wzbudzające uśmiech na mojej twarzy i twarzy osób, które spotykam. 

Na szczęście moda na tego typu rzeczy od kilku lat trwa i nic nie zwiastuje, aby miała zaniknąć. Tym razem moją szczególną uwagę przykłuwa seria Floral marki Oxford, która ostatnimi laty wyróżnia się grafiką na swoich produktach. Od kilku lat to właśnie od firmy HAMELIN mam kalendarz, który być może wzbudza zainteresowanie moich rozmówców, jednak wyłącznie w sposób bardzo pozytywny.

Cym jednak wyróżnia się on każdego roku? Kwiaty - to grafika, którą niemalże zawsze wybieram spośród innych dostępnych. Nic więc dziwnego, że szukając notesu do tworzenia listy zakupów, wybrałam właśnie ten od Oxford.

- To hit, z którego możemy możemy być naprawdę dumni  - słyszymy od Anny Jerzmanowskej, Dyrektor Marketingu w firmie HAMELIN.

Listy zakupowe, które stworzone zostały dla takich kobiet jak ja, to idealne rozwiązanie do domu i biura. Bo w końcu i tu i tu robi się zakupy? ????

Niezwykle praktyczne, posiadające aksamitnie miękką okładkę w trzech kwiatowych kolorystykach listy zakupowe zauroczą niejedną panią. Liniatura w nich - typowo zakupowa idealnie nada się aby zawrzeć nazwę produktu, ilość etc.

Lista posiada wymiary 7,4 x 21 cm, co czyni ją niezwykle przydatną, gdyż można zapisać wiele pozycji jakie planujemy nabyć, jednocześnie zachowując mały format jeśli chodzi o szerokość. Ponadto 80 kartek sprawi, że lista zakupowa wystarczy na długo, a perforacja na kartkach ułatwi ich odrywanie z notesu.

Co ważne - zszywki w niej zostały dyskretnie schowane pod wykończeniem tylnej okładki, co powoduje listę bezpieczniejszą w użyciu, jak również podbija jej walory estetyczne. Dodatkowo kartonowa okładka na końcu notatnika umożliwia notowanie w każdych warunkach.

To, co nas jeszcze zachwyci, jak to bywa w produktach Oxford, to unikalny - śnieżnobiały i idealnie gładki papier Optik Paper o gramaturze 90 g/m2, który nie pozwoli aby tusz przedostał się na drugą stronę kartki.
 

Do zestawu polecamy także z tej samej serii notesiki w miękkiej, aksamitnej okładce. Niezwykle ciekawy design okładki dostępny jest w aż czterech wzorach, które świetnie komponują z listą zakupową. 

Podręczny format 9x14 sprawi, że notesik jest niezwykle praktyczny również w podróży, a 30 kartek w linię do wykorzystania da wiele możliwości. W tym produkcie także zastosowano śnieżnobiały i idealnie gładki papier Optik Paper o gramaturze 90 g/m2, co jest domeną tej serii. 

 

W ofercie marki Oxford z serii Floral dostępne są także: kołonotatniki oraz większe notesy. 

Pełna oferta dostępna jest na stronie dystrybutora: https://www.my-oxford.com/pl-pl/oxford-floral 

Wybrane ogłoszenia

Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
5 kolorów zabawy.
Nowość w ofercie Mer-Plus.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Nowość w ofercie Rafcom.
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jak zrobić własną, trójwymiarową kartkę świąteczną?

    Święta lada dzień. Wszyscy w popłochu przygotowujemy się do nich. Wprawdzie liczba kartek świątecznych wysyłanych tradycyjną pocztą z roku na rok spada, jednakże znacznie rośnie zainteresowanie własnoręcznie przygotowanymi dekoracjami.

    Więcej…  
  • Co tygryski lubią najbardziej?

    Troszkę przewrotny tytuł wydaje się nie pasować do naszej branży. Nic jednak bardziej mylnego. Marka, która od 4 lat co raz bardziej podbija rynek, mierzy wysoko. Zapał pracowników, przekraczanie własnych granic, szybkość rozwoju to cechy, z którymi firma Imagine się identyfikuje, a jej marka SMART-PRINT jest tego najlepszym dowodem. O historii wejścia na rynek, ambitnym zespole rozmawiamy z Mateuszem Lewandowskim - Dyrektorem Handlowym Imagine.

    Więcej…