Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

9 stycznia 2017 roku ruszyła kolejna akcja z marką Uni-Max organizowana przez firmę Panta Plast z Łodzi. Tym razem skierowana ona jest do klientów hurtowych z możliwością jej przełożenia na klientów detalicznych.

300 za 300 to promocja wspierająca sprzedaż artykułów piśmienniczych sygnowanych marką Uni-Max, która od września 2016 roku na stałe zagościła w asortymencie łódzkiej firmy. Już podczas zeszłorocznego spotkania inauguracyjnego, które miało miejsce 25 listopada 2016 roku, Zarząd firmy zapowiadał liczne działania wspierające sprzedaż marki Uni-Max. Nie pozostając gołosłownym, właśnie dla sieci hurtowni przygotowana została pierwsza w tym roku "słodka promocja".

- 300 za 300 to akcja, która polega na bonusowaniu zakupów produktów marki Uni-Max pudełkami pełnymi cukierków. - informuje Łukasz Komorowski, Dyrektor Handlowy w firmie Panta Plast Sp. z o.o. - Za każde 300 sztuk zakupionych długopisów marki Unimax, klient otrzymuje od nas słoik 300 cukierków dla swoich klientów. - dodaje. 

 Promocja obowiązuje do 28 lutego 2017 roku i nie łączy się z innymi promocjami, które wprowadzać będzie firma Panta Plast. 

 Aby skorzystać z akcji "300 za 300" wystarczy w tym okresie dokonać zakupu dowolnych produktów marki Uni-Max. Obecnie w ofercie dostępnych jest 7 modeli długopisów, jednak jak zapowiada Zarząd Panta Plast w kolejnych miesiącach sukcesywnie asortyment będzie poszerzany, o czym będziemy informować na łamach naszego portalu. 

Więcej na temat akcji: http://www.pantaplast.pl/


Zobacz spotkanie inaugurujące wprowadzenie marki Uni-Max do oferty Panta Plast

 


O marce UNI-MAX

Wszystkie długopisy Uni-Max mają innowacyjną konstrukcję i zapewniają wyjątkowe, zaawansowane technologicznie pisanie. Wszystkie końcówki są wykonane ze srebra (alpacca), natomiast kulki  z węglika wolframu, który zapewnia długotrwałą i precyzyjną wydajność pisania na każdym rodzaju papierze. Wszystkie wymienione zalety dają w połączeniu nowe doświadczenia podczas pisania.

Mottem firmy UNI-MAX Stationery jest hasło "The New Age Writing", które odzwierciedla nową erę w piśmiennictwie oraz reprezentuje zaangażowanie w większość nowoczesnych technologii i postęp marki. Podstawowe wartości producenta to: jakość, innowacyjność, uczciwość i szacunek. Zgodnie z nimi każdy element długopisu UNI-MAX przechodzi wysoki standard kontroli jakości, obejmujący ręcznie testowanie, które minimalizuje ryzyko wadliwych produktów. Obecnie asortyment UNI-MAX dostępny jest w 76 krajach na całym świecie, a od września także w Polsce.


PROMOCJA

Wybrane ogłoszenia

Najszersza na rynku oferta torebek jednokolorowych ...
Ceramiczna skarbonka w kształcie świnki.
Pióro + długopis ELEGANT w etui prezentowym
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.
Elegancka kolekcja do biura i szkoły.
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
Ogromna paczka kredek
Produkt wielokrotnego użytku.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Robimy piracką flagę świecąca w ciemności

    Zabawa z farbami to jedno z najbardziej kreatywnych zajęć. Szczególnie kochają je dzieci, które razem z rodzicami mogą spędzać naprawdę aktywnie czas. Dla wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji, wraz z firmą Mer-Plus oraz marką JOVI, co jakiś czas wrzucać będziemy kolejne inspiracje. Tym razem malujemy świecącą w ciemnościach flagę.

    Więcej…  
  • Jak bawić się z dzieckiem, by rozwijać z nim więź? Czyli czym jest integrancja sensoryczna?

    Integracja sensoryczna jest procesem neurologicznym, który polega na odpowiedniej reakcji na konkretne sytuacje i warunki, które odczytywane są przez mózg za pomocą zmysłów. Jeśli informacje są przetwarzane prawidłowo, wtedy czujemy się wygodnie i bezpiecznie, natomiast gdy przekaz jest zaburzony, przetwarzanie automatyczne informacji również, a co za tym idzie, pozornie proste reakcje mogą doprowadzić do katastrofy (niepokoju, lęku, ataku agresji itp.)

    Więcej…