Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Miniony rok 2020 to dla wielu firm czas testu, jak bardzo potrafią być fleksybilne oraz jak ich zaplecze pomoże im przetrwać trudny czas. Okazuje się, że mimo spadków firmy radzą sobie. 

Na pewno wpływ na roczny bilans miały niższe koszty działalności i to nie tylko te wynikające z lepszej optymalizacji w firmach, ale przede wszystkim ze względu na brak imprez targowych. Dosłownie kilka firm odważyło się zorganizować w tamtym roku kontraktacje. Jednak były to miesiące gdy nikt nie wiedział co będzie dalej i klienci przede wszystkim z obawy przed chorobą nie uczestniczyli w nich. dziś mija rok od początku pandemii. Jak on był dla firmy Mer-Plus? O tym w naszej rozmowie z Agnieszką Sowińską.

 

scann.R.: Agnieszko, w skali od 1-10?

Agnieszka Sowińska: Niestety jest to tylko 5 punktów, ale chyba nikomu nie musimy tłumaczyć z jakiego powodu.

Czy pandemia finalnie - bilansowo wpłynęła na Twój zysk?

Niestety tak. Strach klientów, zamknięte szkoły i przedszkola - to nie mogło nie pozostawić po sobie śladu.

Jakie pandemia dała Wam szanse?

Nie ukrywam, że zyskaliśmy dzięki niej więcej zamówień z zagranicy. Przypuszczam, że głównym powodem było zmniejszenie siły konkurencji jakim jest rynek chiński.

Czy sytuacja w kraju miała wpływa na Waszą ofertę?

Oczywiście. Mamy dostęp do wielu materiałów. Nasze linie produkcyjne do wytworu torebek także mają bardzo duże możliwości. To właśnie na nich powstały nasze  przyłbice. Z kolei sprawne ręce naszych pracowników zajęły się szyciem maseczek. Do oferty trafiły maseczki medyczne, kolorowe oraz z nadrukiem. Zapewniły nam one obrót w najgorszych miesiącach minionego roku. 

Dodatkowo mocno postanowiliśmy na rozwój w internecie. Nasza platforma sprzedażowa, media społecznościowe bardzo aktywnie działały na naszą korzyść. 

Agnieszko, w połowie roku oraz teraz uruchomiona została pomoc Państwa. Skorzystaliście z niej jako firma?

Tak. Bez niej tak naprawdę nie wiem czy byśmy sobie poradzili. Na szczęście nie tylko firma przetrwała ale utrzymaliśmy dotychczasowe zatrudnienie.

Jak dziś oceniasz dalsze losy naszej branży?

Wierzę, że odbicie nastąpi w drugiej połowie roku a narazie musimy jakoś to przetrwać. Zresztą chyba jak wszyscy. 

 

Dziękuję za rozmowę.


REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Polska marka artykułów czyszczących.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Różne kształty, żywe kolory.
ŚCIERECZKI NAWILŻONE DO PLASTIKU [100SZT]
Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
5 kolorów zabawy.
Totalna nowość w marce ESCUELA!
Nowa oferta marki JOVI.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Owieczki - urocze lampki dla najmłodszych – nowość od Activejet

    Urządzenie do pokoju malucha to nie lada wyzwanie dla każdego wyczekującego i młodego rodzica. Od oferowanych w sklepach mebelków, dekoracji i dodatków można nabawić się zawrotów głowy, ale choć wszystko to jest ważne zarówno dla nas, jak i maleństwa, to jednak oświetlenie gra kluczową rolę we wczesnym rozwoju dziecka. 

    Więcej…  
  • Wybieramy najładniejsze stoisko targów Paperworld, Creativeworld, Christmasworld - 2019

    Przed nami kolejna edycja największych targów dedykowanych naszej branży. Targi Paperworld, Creativeworld oraz Christmasworld już pod koniec stycznia ugoszczą największych dostawców. Jak co roku, od ponad 16 lat, także i nasza redakcja uczestniczy w tym wydarzeniu, tym samym bacznie obserwując trendy rynkowe. Nasza obecność to jednak nie tylko zbieranie newsów, ale i nagradzanie największych graczy za ich twórczość i pomysł na rozwój. 

    Więcej…