Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Właśnie wystartowały dwie duże kampanie reklamowe marek Sharpie oraz Parker wspierające sprzedaż ich produktów.
Ponad 70 % grudniowych zakupów produktów firmy Newell Polska to zakupy przeznaczone na prezent. To właśnie dlatego wszystkie przekazy reklamowe, szczególnie te emitowane w okresie Świąt, uwzględniają ten właśnie element.
Pierwsza kampania to reklamówka marki Parker. Przeprowadzona pod hasłem "to więcej niż prezent. To Parker" . Dostępna ona jest we wszystkich możliwych Social Media jak:
youtube
Instagram
TikTok
Facebook
Allegro
Dedykowane banery reklamowe pojawiają się także w wyszukiwarce google.
Także sklepy detaliczne zaopatrzone zostały w specjalne standy promujące sprzedaż i nakłaniające do zakupu produktów Parker.
Druga kampania dedykowana jest marce Sharpie. Oczywiście tutaj kładzie się nacisk na zestawy markerów Sharpie, jako pomysł na super prezent. Co w tym temacie oferuje firma Newell? O tym w poniższym filmie.
Właśnie wystartowały dwie duże kampanie reklamowe marek Sharpie oraz Parker wspierające sprzedaż ich produktów.
Ponad 70 % grudniowych zakupów produktów firmy Newell Polska to zakupy przeznaczone na prezent. To właśnie dlatego wszystkie przekazy reklamowe, szczególnie te emitowane w okresie Świąt, uwzględniają ten właśnie element.
Pierwsza kampania to reklamówka marki Parker. Przeprowadzona pod hasłem "to więcej niż prezent. To Parker" . Dostępna ona jest we wszystkich możliwych Social Media jak:
youtube
Instagram
TikTok
Facebook
Allegro
Dedykowane banery reklamowe pojawiają się także w wyszukiwarce google.
Także sklepy detaliczne zaopatrzone zostały w specjalne standy promujące sprzedaż i nakłaniające do zakupu produktów Parker.
Druga kampania dedykowana jest marce Sharpie. Oczywiście tutaj kładzie się nacisk na zestawy markerów Sharpie, jako pomysł na super prezent. Co w tym temacie oferuje firma Newell? O tym w poniższym filmie.
Kolorowe dzieciństwo? Radosny gwar? Super zabawa? Kreatywnie i aktywnie ? czy nie tak powinno wyglądać życie przedszkolaka i małego ucznia? W marcu br. wystartował program edukacyjny Re@lnie Odpowiedzialni otwierający I Etap Ogólnopolskiej Kampanii społecznej ?Odłącz się ? Połącz się?, której autorem jest Stowarzyszenie Strefa Wsparcia. Kampania edukacyjna ma na celu promowanie wiedzy na temat zrównoważonego korzystania z technologii przez dzieci. Partnerem akcji jest polska marka Bambino, która od pokoleń wspiera kreatywność dzieci oraz prawidłowy rozwój artystyczny, pokazując im świat barwnych, prawdziwych emocji.
Efekt motyla w naszej branży - niekontrolowany wzrost cen
Wszystko chyba zaczęło się gdzieś 2 lata temu. nie będę powoływała się na dane oficjalne, ale z obserwacji wiem, że to głównie pandemia wpłynęła na obecną sytuację. Zatory z dalekiego wschodu, straty pieniężne wielu firm tak naprawdę kiedyś i gdzieś musiały znaleźć odpust. Dziś każdy chce odrobić straty.