Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zespół

Wieloletnia redaktor naczelna największego magazynu w branży PBS. Oczywiście do czasu ukazania się nowego tytułu :)

Doświadczony marketingowiec. Z zamiłowania wielka propagatorka internetu. Mimo młodego wieku ;) o branży papierniczo-biurowo-szkolnej wie niemal wszystko.

Psycholog i trener biznesu. Konsultant ds. zarządzania zasobami ludzkimi w firmie IMPACTIVE. Możecie do niej kierować wszelkie pytania i wątpliwości odnośnie wspierania rozwoju i efektywności Waszych pracowników.

Przerysowuje rzeczywistość, tworzy karykaturalny obraz rzeczywistości. Jak mówi o sobie: "Mój świat od niedawna Rysuje się w czarno-białych barwach. Wcześniej chował się za szkłem. Jeszcze wcześniej był wielką nieodkrytą przestrzenią."

Niezaprzeczalnie ma najmniej zdjęć w naszej redakcji. Zazwyczaj to on stoi po drugiej stronie obiektywu. Kadruje, wyostrza, poluje na najlepsze ujęcia. Czasem w krzakach, niekiedy na dachu, innym razem w szafie.

To nasz redakcyjny paparazzi. Ilość zdjęć, które znajdują się na jego komputerze przekroczyło liczbę 50.000!!!

Justyna Qunio to z wykształcenia humanistka (Uniwersytet Warszawski, Instytut PAN), a z zamiłowania estetyk i wielka pasjonatka mody. Z modą związana jeste od wielu lat, ale wcześniej kreowała wizerunek nie ludzi, a marek, w korporacjach (branża mediowa, IT, samochodowa i farmaceutyczna). Współpracowała z agencjami reklamowymi i mediowymi oraz stacjami telewizyjnymi: TVN, Polsat, TVP. Od ponad 10 lat doradza wizerunkowo. Konsultuje sesje zdjęciowe, pokazy mody, projekty wizerunkowe dla korporacji. Zajmuje się szeroko pojętym personal brandingiem.


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zbliża się początek roku szkolnego, a z nim ważne decyzje zakupowe rodziców.

    Po wakacjach dzieci znów rozpoczną naukę. Nawet jeśli z powodu epidemii przez jakiś czas odbywałaby się ona zdalnie, wiąże się to z zakupami podręczników, przyborów szkolnych, opłatami za czesne itp. Z ubiegłorocznych badań CBOS ?Wydatki rodziców na edukację dzieci w roku szkolnym 2019/2020? wynika, że średnio wyniosły one 1120 zł. Z pomocą przychodzi rząd, który w ramach programu ?Dobry start? przyznał 300 zł na wyprawkę szkolną dla każdego ucznia. Także Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce wesprzeć rodziców radą przy zakupach związanych z początkiem roku szkolnego.

    Więcej…  
  • Raport Paperhat Poland ? zużycie papieru do celów marketingowych

    Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi. 

    Więcej…